💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT) Wieliczka
Odpowiedz na ogłoszenieZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego
- Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie)
- Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego
WYMAGANIA:
- Podstawowa znajomość sieci komputerowych
- Zainteresowanie technologiami LAN, WiFi, FTTH
- Znajomość systemów z rodziny Windows
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Komunikatywność, doświadczenie w kontakcie z klientem
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowych atutem
OFERUJEMY:
- Bezpłatne korzystanie z naszych usług
- Pakiet medyczny LUXMED
- Dostęp do platformy językowej
- Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę