Program Manager - Customer Care
Odpowiedz na ogłoszenieMisją XTB jest budowanie platformy inwestycyjnej dostępnej dla każdego. Bardzo ważny jest dla nas aspekt wspierania Klientów w korzystaniu z Platformy XTB. Jako Program Manager obszaru Customer Care odpowiadać będziesz za wszystkie aspekty produktowe i technologiczne związane z kanałami obsługi Klientów, CRM (Salesforce) , zarządzaniem informacjami przez Klientów (dane osobowe, zmiany dokumentów) oraz procesami AML. Priorytetem jest automatyzacja procesów i wykorzystanie AI, zarówno w procesach back office, jak i przy kontaktach z Klientami.
Rola ‘Program Manager’ oznacza odpowiedzialność za domenę produktową, zarówno od strony produktowo-biznesowej, jak i technologicznej. Zespół liczy około 50 osób i składa się zarówno z Product Managerów/ek, UX, jak i zespołów inżynierskich (prowadzonych przez doświadczonych liderów).
W tej roli będziesz raportować bezpośrednio do Chief Product & Technology Officer. Do głównych zadań należeć będzie:
- rozwój wizji obszaru Customer Care w nawiązaniu do celów XTB,
- budowa produktów wspierających Klienta, kształtowanie platformy tak, żeby produkt był maksymalnie intuicyjny oraz samoobsługowy,
- planowanie celów zespołu realizujących zdefiniowane KPI,
- definiowanie, obserwowanie i dostosowywanie celów do KPI w poszczególnych produktach w ramach obszaru,
- współpraca z działem Customer Support, tworzenie narzędzi i produktów wspierających i automatyzujących obsługę Klientów,
- współpraca z działem Legal & Compliance w zakresie procesów AML,
- zarządzanie zespołem produktowo - inżynierskim: dbanie o strukturę pracy, przepływ informacji oraz motywację.
Wymagania:
- minimum 3 lata pracy na stanowisku managerskim dla dużej jednostki organizacyjnej,
- doświadczenie w pracy z systemami CRM i optymalizacją procesów związanych z obsługą Klienta,
- doświadczenie w zarządzaniu złożonym obszarem produktowo - technologicznym,
- zrozumienie pracy zespołów inżynierskich: metodyki pracy, stawiania i weryfikowania oczekiwań,
- zdolność planowania pracy dużej jednostki organizacyjnej, z wysoką przewidywalnością dotrzymywania terminów,
- praca na danych, wyznaczanie celów i mierzenie postępu w formie KPI,
- komunikacja z interesariuszami na poziomie C-level,
- wysokie zdolności komunikacyjne,
- biegła znajomość języka angielskiego.
Mile widziane będzie Twoje doświadczenie w branży FinTech.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej firmie z branży FinTech,
- wpływ na produkt używany przez ponad milion Klientów,
- decyzyjność i samodzielność w tworzeniu wizji obszaru, planów oraz procesie zarządzania zespołem,
- pracę na stanowisku zarządczym, w tym budowanie i prowadzenie zespołu,
- umowę o pracę,
- pakiet benefitów.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w XTB S. A.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę