💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Project Manager - Supply Chain Management
Dla naszego klienta z branży Automotive działającego na rynku międzynarodowym, poszukujemy kandydata/tki na stanowisko SCM Project Manager.
W nowej roli dołączysz do działu SCM (Supply Chain Management) będziesz odpowiedzialny/a za nadzorowanie i zarządzanie wszystkimi aspektami projektów łańcucha dostaw, od początku do końca. Ta rola wymaga strategicznego myślenia z silnymi umiejętnościami przywódczymi, aby zarządzać zespołami wielofunkcyjnymi, usprawniać procesy oraz zapewniać terminowe i opłacalne dostarczanie produktów. Kandydat powinien mieć dogłębną wiedzę na temat zarządzania łańcuchem dostaw, wyjątkowe umiejętności zarządzania projektami i udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu udanych projektów.
W nowej roli dołączysz do działu SCM (Supply Chain Management) będziesz odpowiedzialny/a za nadzorowanie i zarządzanie wszystkimi aspektami projektów łańcucha dostaw, od początku do końca. Ta rola wymaga strategicznego myślenia z silnymi umiejętnościami przywódczymi, aby zarządzać zespołami wielofunkcyjnymi, usprawniać procesy oraz zapewniać terminowe i opłacalne dostarczanie produktów. Kandydat powinien mieć dogłębną wiedzę na temat zarządzania łańcuchem dostaw, wyjątkowe umiejętności zarządzania projektami i udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu udanych projektów.
Do kluczowych obowiązków należą:
- Rozwijanie i wprowadzanie planów projektowych, budżetów oraz monitorowanie postępów wprowadzając niezbędne korekty
- Praca w międzynarodowym zespole na płaszczyźnie logistycznej, produkcyjnej i finansowej w celu zapewnienia sukcesu każdego projektu
- Zapewnienie regularnych raportów dla działu Senior Management dotyczących statusu projektu, nowych celów oraz osiągniętych kamieni milowych.
- Wsparcie mentorskie dla prężnie rozwijającego się zespołu w celu usprawnienia profesjonalnego rozwoju firmy.
Od kandydatów oczekujemy ukończonych studiów wyższych na kierunku Supply Chain Management, Business Administration albo pokrewne. Minimum 3-letniego doświadczenia w pokrewnej roli związanej z zarządzaniem projektami, pracą z kluczowymi klientami w kontekście koordynacji projektów w środowisku Automotive. Silne umiejętności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów działając pod presją czasu.
Istotna będzie również znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym płynną komunikację. Język niemiecki, certyfikat PMP/CSCP będą sporymi atutami, ale nie są wymagane. Ważne będzie również zainteresowanie obszarem Product Development oraz ogólne zrozumienie środowiska produkcyjnego.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów (pokrywany przez pracodawcę), możliwość pracy w modelu hybrydowym. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale powiększającym się zespole, duży zakres samodzielności na danym stanowisku. Gwarantujemy szybki i hybrydowy proces rekrutacyjny.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów (pokrywany przez pracodawcę), możliwość pracy w modelu hybrydowym. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale powiększającym się zespole, duży zakres samodzielności na danym stanowisku. Gwarantujemy szybki i hybrydowy proces rekrutacyjny.
Hays Poland sp. z o. o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę