Przedstawiciel handlowy w branży rolniczej
Opis stanowiska pracy
IntRec is an innovative global employee recruitment assessment service provider with operations currently in Poland, the United Kingdom, and Spain.
JESTEŚ HANDLOWCEM DOŚWIADCZONYM W PRACY Z ROLNIKAMI?
Świetnie odnajdujesz się w pozyskiwaniu i obsłudze klientów?
Szukasz miejsca, które umożliwi ci elastyczność, wysokie zarobki i rozwój?
Nasz klient jest jedną z wiodących firm w Polsce, specjalizujących się w handlu trzodą chlewną. W związku z chęcią dalszego rozwoju skali działalności oraz obszaru działania, poszukuje kandydata na stanowisko Przedstawiciela handlowego (połączenie pracy w terenie oraz w biurze).
Chcesz być członkiem wyjątkowego zespołu, którego członków łączy pasja, determinacja i chęć osiągnięcia sukcesu?
Aplikuj już teraz! Nawiązując współpracę możesz liczyć na:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy, doświadczenia, zaangażowania, a przede wszystkim wyniku sprzedaży(podstawa + wysoka prowizja),
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
- samochód służbowy do użytku prywatnego,
- pracę hybrydową (home office, mobilna, spotkanie w biurze raz na 2 tygodnie),
- kompleksowe wdrożenie,
- pełne wsparcie pozostałych działów firmy,
- możliwość ciągłego rozwoju kompetencji,
Do twoich zadań będzie należeć:
- budowanie portfela klientów,
- aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
- wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m. in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
- ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
- analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
- udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
- kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
- bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
- bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp. ,
- aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
- nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp. ), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki.
Wymagania
Brzmi interesująco? Aplikuj jeśli:
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w handlu w branży rolnej,
- znasz rynek trzody chlewnej oraz rynek pasz,
- masz wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu rolnictwa, ekonomiki rolnictwa, ekonomii, zarządzania lub pokrewne,
- bardzo dobrze organizujesz pracę własną, ustalasz priorytety, cechuje cię terminowość i skrupulatność,
- w codziennej pracy obsługujesz MS Excel,
- jesteś osobą samodzielną oraz zaangażowaną w realizacji codziennych obowiązków,
- potrafisz pracować w zespole,
- cechuje się chęć podejmowania wyzwań oraz dążenie do osiągania zakładanych celów,
- ponadto, posiadanie portfela klientów – hodowców będzie znaczącym atutem,
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę