REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Opis stanowiska:
• prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności:
informowanie i umawianie klientów,
kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku,
prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu,
• przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,
• niezwłoczne rozprowadzanie korespondencji zgodnie z dekretacją,
• obsługa centrali telefonicznej oraz poczty elektronicznej,
• gromadzenie i kompletowanie korespondencji Zarządu,
• pomoc przy przygotowaniu posiedzeń, narad, konferencji i szkoleń organizowanych w siedzibie Banku,
• prowadzenie rejestru podróży służbowych oraz wystawianie delegacji podróży służbowych,
• zgłaszanie pracowników na szkolenia,
• pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych w zakresie ustalonym przez KierownikaInne wymagania[Inne] : Wymagania:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• wysoki poziom zaangażowania, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
• rzetelność, odpowiedzialność i terminowość,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
• wysoka kultura osobista,
• doświadczenie na podobnym stanowisku oraz podstawowa znajomość przepisów prawa pracy mileRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące