Referent prawno-administracyjny
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Referent prawno-administracyjny do spraw obsługi kancelaryjnej i kadrowej
w Czwartym Referacie Dochodzeniowo-Śledczym (CZS4) w Wielkopolskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Poznaniu.
Referent prawno-administracyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przekazuje pracownikom, funkcjonariuszom, komórce organizacyjnej wszelkie informacje, które dotyczą obsługi kadrowej, w tym w szczególności dotyczące czasu pracy/służby, urlopów, delegacji, nadgodzin i przedłużonego czasu służby zgodnie z dyspozycją kierownika.
- Obsługuje komórkę organizacyjną oraz pracowników i funkcjonariuszy w zakresie obsługi kadrowej, w tym w szczególności w zakresie dokumentów dotyczących czasu pracy, urlopów, delegacji, nadgodzin i przedłużonego czasu służby.
- Obsługuje pocztę mailową sekretariatu – w tym obsługa SZD.
- Odbiera i wysyła pocztę, w tym wstępnie dekretuje na podstawie rejestrów i ewidencji przed przedłożeniem jej kierownikowi.
- Przyjmuje, gromadzi i wydaje akta Referatu (w tym obsługa ZED i ESKS, AKU KCIK).
- Prowadzi ewidencje i wykazy Referatu (w tym czas pracy funkcjonariuszy).
- Archiwizuje akta i ewidencje.
- Wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego w ramach stanowiska pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
- Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
- Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- Brak współpracy z organami bezpieczeństwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji publicznej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz.U. z 2017 r., poz.423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
- Oświadczenie o wrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji
Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80A,
61-501 Poznań
przesyłanej za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej
lub
złóż aplikacje osobiście w siedzibie Izby pod wskazanym wyżej adresem,
lub
prześlij aplikacje drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
- oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
- praca siedząca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek dwukondygnacyjny,
- w pobliżu wejścia do budynku znajduje się wyznaczone miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością,
- wejście do budynku zapewnia dostęp osobie z niepełnosprawnościami,
- w budynku brak toalety przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- budynek wymaga prac przystosowawczych, do tego by mogły w nim pracować osoby niepełnosprawne,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami - poinformuj nas o tym. APLIKUJ ONLINE Zachęcamy do aplikowania przez formularz elektroniczny (przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE). W przypadku składania oferty w formie papierowej:
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę