💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Regionalny kierownik sprzedaży ds. HoReCa
Regionalny kierownik sprzedaży ds. HoReCa
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie biznesem i sprzedażą w ramach swojej grupy klientów kluczowych;
- Negocjacje warunków handlowych i zawieranie kontraktów handlowych z klientami;
- Zarządzanie kontraktami z klientami oraz nadzór nad ich realizacją;
- Budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami kluczowymi;
- Zarządzanie procesami i rozwój produktów w obszarze marek własnych dla klientów kluczowych;
- Rozwijanie sieci klientów kluczowych;
- Planowanie, tworzenie i realizowanie planów sprzedażowych;
- Opracowanie długoterminowej strategii handlowej dla obsługiwanych klientów;
- Tworzenie i zarządzanie budżetem handlowym związanym z grupą swoich klientów;
- Ustalanie i zarządzanie polityką cenową;
- Wspieranie Działu Marketingu w tworzeniu NPD, nowych inicjatyw, promocji, realizowaniu planów marketingowych itp. w obrębie klientów kluczowych;
- Współpracowanie z Działem Produkcji, Zakupów, Finansowym celem zwiększenia efektywności procesów i działania;
- Monitorowanie i analizowanie działań konkurencyjnych i rynku produktów firmowych oraz przygotowywanie rekomendacji działań;
- Monitorowanie i analizowanie wyników sprzedażowych oraz przygotowywanie rekomendacji działań;
- Wdrażanie dodatkowych działań w celu zwiększenia efektywności współpracy z klientem;
- Raportowanie wyników do Dyrektora Handlowego;
- Uczestniczenie w spotkaniach sprzedażowych dotyczących klientów kluczowych;
- Działanie zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w firmie;
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość rynku FMCG;
- Dążenie do osiągania stawianych celów;
- Zorientowanie na klienta i konsumenta;
- Konsekwencja w realizowaniu planów;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Umiejętności negocjacyjne;
- Samodzielność w działaniu;
- Umiejętność zarządzania projektami;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
To oferujemy
- Narzędzia pracy: komputer, telefon służbowy, samochód służbowy.
Zapewnienie realizacji oczekiwanych rezultatów sprzedażowych i finansowych w ramach sieci kluczowych klientów. Zapewnienie dostępności produktów firmowych dla konsumentów.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę