REPRESENTATIVE, CLIENT PROCESSING
Zapewnia wysokiej jakości obsługę klienta i codzienną obsługę klientów wewnętrznych, a czasami także klientów zewnętrznych, w tym interakcję telefoniczną, rozwiązywanie problemów i terminowe przetwarzanie transakcji na koncie. Pod bezpośrednim nadzorem wykonuje rutynowe zadania operacyjne w obszarze produktu lub funkcjonalności , przetwarzanie aktualizacji kont klientów lub rejestrów firmowych i zapewnianie, że dane trafiają do odpowiedniego systemu.
Praca na czas określony: 3 lata pod warunkiem satysfakcjonujacych wyników.
Godziny pracy 9:00 - 17:00
Oferta pracy dostępna w sali EInne wymaganiawykształcenie wyższe, jęz. angielski z elementami jęz. biznesu, jęz. angielski B2 w mowie i piśmie, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, obsługa pakietu MS OFFICE,
umiejętność analitycznego myślenia,
wysokie umiejętności komunikacyjne,
Bardzo dobra znajomość programu EXCEL. Min. 4 miesiące doświadczenia w branży bankowej- korporacyjnej. Znajomość wykonywania zadań operacyjnych. Wiedza z zakresu aktualizacji kont klientów. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)