Security Operations Center Leader / SOC Leader / SOC Expert
Ekspertka / Kierująca Sekcją SOC / Kierowniczka SOC
lub
Ekspert / Kierujący Sekcją SOC / Kierownik SOC
w Zespole Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Departament Bezpieczeństwa
Lokalizacja: (praca hybrydowa)
Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2 c
Wrocław Gwiaździsta 66 Krzyki
Katowice, Uniwersytecka 18
Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie sekcją/zespołem i rozwój Sekcji SOC
- podnoszenie skuteczności i efektywności działania Sekcji SOC
- rozwój systemów i narzędzi w SOC
- współpraca z innymi jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi (dostawcy technologii, CSIRT)
- prowadzenie działań SOC w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- udział ekspercki w zakresie nadzoru procesów przetargowych,
- udział w procesie zarządzania zmianą w środowisku teleinformatycznym,
- realizacja projektów w zakresie rozwoju systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- monitorowanie bezpieczeństwa teleinformatycznego z wykorzystaniem rozwiązań klasy IPS/WAF/ SIEM/DLP/EDR,
- administrowanie jednym z systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego klasy IPS/WAF/ SIEM/DLP/EDR
- współpracę ze specjalistami i ekspertami IT w zakresie rozwoju procesów bezpieczeństwa IT.
Technologie, których używamy
- SOC
- SIEM
- IPS
- Firewall
- EDR
- McAffe
- QRadar
- Splunk
- MS Sentinel
Nasze wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego potwierdzającego kierowanie SOC,
- minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego potwierdzającego umiejętności w obszarze bezpieczeństwa IT oraz metod zapobiegania zagrożeniom i atakom,
- doświadczenia z zakresu obsługi systemów klasy SIEM, IPS, Firewall, EDR,
- Znajomość jednego z systemów SIEM/SOAR jak McAffe lub QRadar lub Splunk lub MS Sentinel,
- znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodne korzystanie z dokumentacji,
- czynnego prawa jazdy kat. B,
- dodatkowym atutem będą certyfikaty z zakresu bezpieczeństwa IT,
- wyksztalcenia wyższego informatycznego lub pokrewnego.
Mile widziane:
- Zrozumienie i docenienie MITRE ATT&CK Matrix i jego praktycznych zastosowań
- Doświadczenie w koordynacji projektów IT
To oferujemy:
- Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA.
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone kwartalnym systemem premiowym.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Pracę w systemie hybrydowym – do 50% pracy zdalnej.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- szkolenia wewnętrzne
Etapy rekrutacji:
- Analiza aplikacji
- Rozmowa telefoniczna z rektuterem ok 15-30 min
- Spotkanie online 1 h z osobą techniczną / spotkanie online z kierownikiem ok 0. 5 h
- Informacja zwrotna
VeloBank S. A.
W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?
PRACA W ODDZIALE BANKU
Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!
Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.
PRACA W CONTACT CENTER
Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.
PRACA W IT
Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!
W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.
PRACA W CENTRALI
Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę