SEKRETARKA
opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przepisywanie na komputerez wszelkiej korespondencji i sprawozdań zleconych przez szefa, obsługa centrali telefonicznej , prowadzenie terminarza spotkań, organizacja spotkań, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, dbałość o czystość, ład i porządek w sekretariacie, odbieranie telefonów, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, przygotowywanie zebrań i konferencji, organizacja i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura, prowadzenie w porozumieniu z przełożonym firmy spraw administracyjnych oraz sprawozdawczość w zakresie tego zagadnienia, prowadzenierejestru zarządzeń i uchwał Zarządu firmy, przygotowywanie konferencji i narad. Inne wymaganiaStaż w ramach środków REZERWY. Rodzaj zatrudnieniaNie dotyczyZmianowoscjedna zmiana