Sekretarka/Pracownik biurowy
Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Praca na pół etatu w sekretariacie biura w stałych godzinach pracy 4 dni w tygodniu (stanowisko: sekretarka/sekretarz). Praca polega głównie na koordynacji pracy biura – odbiór telefonów, obsługa poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, praca z dokumentami wpływającymi do biura – przekazywanie korespondencji, współpraca z Zarządem polegająca na przekazywaniu informacji.
Obowiązki:
- Zarządzanie korespondencją,
- Koordynacja zadań biurowych,
- Przygotowywanie dokumentów,
- Praca z pakietem Office,
- Wysyłanie dokumentów,
- Obsługa klienta.
Wymagania:
- Minimum średnie wykształcenie,
- Samodzielność i dobra organizacja pracy,
- Precyzja i dokładność,
- Znajomość pakietu Office,
- Dyspozycyjność,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy z ludźmi,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość obsługi komputera,
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (warunek konieczny).
Klauzula RODO
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. )"
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę