SEKRETARZ W PRZEDSZKOLU
Wykształcenie średnie; obsługa pakietu MS OFFICE, zakres zadań: prowadzenie prawidłowego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie zleconych dokumentów, sprawozdań, pism, listów, sporządzenie stosownej dokumentacji związanej z pracą sekretariatu, wydawanie delegacji służbowych, przygotowanie list obecności pracowników, rozliczanie czasu pracy i prowadzenie kartotek urlopowych, prowadzenie powierzonych teczek z dokumentacją przedszkola, kontrolowanie terminów (badanie lekarskie pracowników, szkolenia BHP, narady, szkolenia nauczycieli, imprezy dla dzieci) i przekazywanie informacji odpowiednim osobom, wykonywanie innych zadań administracyjnych, zleconych przez dyrektora, um. o pracę w zastępstwie, miejsce pracy: Sośnicowice Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę w zastępstwieSystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące