💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Senior Dynamics 365 CRM Developer
Odpowiedz na ogłoszenietechnologies-expected :
- Microsoft Dynamics
- Power Apps
- Power Automate
- Power BI
- Power Virtual Agents
- C#
- JavaScript
- HTML/CSS
- XML
- JSON
- REST API
- Microsoft Azure
- Active Directory
- Azure DevOps
about-project :
- Długofalowa współpraca z polskim oddziałem międzynarodowej firmy, posiadającej siedzibę główną w Beneluxie, specjalizującej się w produkcji stali oraz górnictwie.
responsibilities :
- Kierowanie projektowaniem i rozwojem niestandardowych rozwiązań w Dynamics 365 CRM w celu spełnienia złożonych wymagań biznesowych;
- Opracowywanie i konfigurowanie modułów, encji, formularzy, widoków, pulpitów nawigacyjnych, przepływów pracy, reguł biznesowych oraz integracji w Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
- Tworzenie i utrzymywanie integracji pomiędzy Dynamics 365 CRM a innymi systemami biznesowymi, zapewniając optymalną wydajność rozwiązań.
- Wdrażanie i dostosowywanie portali Microsoft Dynamics 365 Customer Service, chatbotów, omnichannel, zarządzania wiedzą i analiz usług.
- Zapewnienie jakości, wydajności, bezpieczeństwa i skalowalności rozwiązań Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
- Współpraca z analitykami biznesowymi, konsultantami funkcjonalnymi, kierownikami projektów oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia zgodności rozwiązań Microsoft Dynamics 365 CRM/Customer Service z potrzebami i oczekiwaniami biznesowymi.
- Przeprowadzanie testów, rozwiązywanie problemów i usuwanie usterek w rozwiązaniach Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
- Dostarczanie dokumentacji, szkoleń oraz wsparcia dla rozwiązań Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
- Współpraca z międzynarodowym środowiskiem.
requirements-expected :
- Wykształcenie wyższe IT, techniczne lub pokrewne.
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie związane z CRM'em od Microsoft, w tym 365 CRM.
- Znajomość i umiejętności w zakresie modułów, encji, formularzy, widoków, pulpitów nawigacyjnych, przepływów pracy, reguł biznesowych oraz integracji w Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
- Biegłość w obsłudze portali, chatbotów, omnichannel, zarządzania wiedzą oraz analiz usług.
- Znajomość usług takich jak: Power Apps, Power Automate, Power BI, Power Virtual Agents, C#, JavaScript, HTML/CSS, XML, JSON oraz REST API.
- Znajomość usług Microsoft Azure, takich jak Azure Active Directory, Azure Logic Apps, Azure Functions, Azure Service Bus oraz Azure DevOps.
- Znajomość pakietu Office 365.
- Preferowane certyfikaty w zakresie Microsoft Dynamics 365 Customer Service lub powiązanych technologii.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub C1.
offered :
- Długofalowa współpraca B2B z wynagrodzeniem w przedziale 160-180 PLN netto/godz. + VAT.
- Wsparcie przy zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej, dla osób bez takiego doświadczenia.
- Współpraca w godzinach 9:00-17:00, możliwa lekka elastyczność.
- Współpraca w pełni zdalna, możliwe sporadyczne wizyty w biurze w woj. śląskim na 1 dzień (raz na kilka miesięcy) lub kilkudniowe delegacje w Europie raz na kilka miesięcy.
- Benefity - prywatna opieka medyczna, karta Multisport.
- Nowoczesny sprzęt zapewniany przez firmę, wraz z softem i konfiguracją.
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę