Senior Meta Ads Specialist
Meta Ads Specialist
Jesteś kreatywny/a i chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu kampanii marketingowych? Świetnie! Szukamy człowieka, który pomoże nam w tym jako PPC Specialist, głównie Meta.
Praca to w 80% kampanie płatne (Facebook, Google, Tiktok i inne).
Potrzebujemy osoby, która zaangażuje się na full time, wspomagając nas całą swoją wiedzą i doświadczeniem!
PS: Nie mamy klientów dupków, bo sami z nich rezygnujemy. Szanujemy siebie i swój czas włożony w pracę.
Co będziesz robić?
realizować strategię marketingową klientów oraz aktywnie działać w jej tworzeniu
zarządzanie kampaniami PPC klientów
pisać teksty do reklam (content organiczny wspiera copywriter, jednak nie możesz bać się pracy z tekstem)
współpracować z grafikiem oraz zespołem foto-wideo
prowadzić kampanie Facebook Ads
kontaktować się z klientem
Czego wymagamy od kandydatów?
3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii PPC (z naciskiem na Meta Ads), poparte wynikami, które prześlesz razem z CV (Warunek konieczny!)
bardzo dobre zrozumienie małych, średnich firm i ich procesów
doskonała znajomość Managera Reklam (z naciskiem na kampanie ecommerce i leadowe)
płynność w posługiwaniu się Google Analytics (zweryfikujemy zadaniem rekrutacyjnym)
świetna orientacja w trendach marketingowych,
samodzielność i proaktywność - to ważne
terminowość - to nawet ważniejsze
angielski na poziomie minimum B2,
swoboda prowadzenia rozmów wideo
Nie zniechęciliśmy Cię? Świetnie!
Co dostaniesz w zamian?
wynagrodzenie podstawowe w ramach umowy B2B,
pracę zdalną, ale chcemy, aby manager był dostępny 8h dziennie,
dużą możliwość kształtowania strategii działania agencji,
bardzo duży wpływ na efekty działań
po 6 miesiącach budżet szkoleniowy (w tym roku było to do 3000 zł rocznie, w kolejnym zwiększamy)
Aplikując dołącz kilka case study tego jak Twoje działania wpłynęły na rozwój biznesów klientów. To najważniejszy fragment.
Może to brzmi banalnie, na pierwszym etapie rozmów, ale będziesz mieć też wsparcie swojego rozwoju i zespół, który realnie pomaga.
Jak będzie przebiegał proces rekrutacyjny?
- Najpierw dostaniesz kilka pytań które pozwolą nam poznać Twoje dotychczasowe doświadczenie w marketingu (nie ma się czego obawiać, dasz sobie radę!),
- Następnie porozmawiasz z właścicielem firmy, który opowie Ci więcej o nas i będzie chciał usłyszeć więcej o Tobie ,
- Ostatnim etapem jest zwykle dogadanie szczegółów współpracy oraz finalna decyzja o przyjęciu.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę