Specjalista
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw komunikacji
w Biurze Strategii i Kontroli Wewnętrznej
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługuje i współtworzy media społecznościowe GIJHARS (Facebook, X, LinkedIn, Instagram).
- Współuczestniczy w tworzeniu strony www GIJHARS oraz BIP (aktualizacja treści, dbałość o funkcjonalność, strukturę i wygląd szaty graficznej).
- Przygotowuje materiały multimedialne (prezentacje, filmy, nagrania dźwiękowe).
- Przygotowuje informacje prasowe na temat działalności IJHARS w oparciu o materiały uzyskane z komórek merytorycznych.
- Obsługuje medialnie spotkania Kierownictwa Urzędu (relacja foto, social media, informacja).
- Realizuje działania informacyjne z zakresu komunikacji wewnętrznej.
- Współuczestniczy w przygotowywaniu biuletynu informacyjnego oraz innych publikacji i materiałów informacyjnych urzędu (sprawozdania, ulotki, informatory, plakaty, plansze itp.).
- Organizuje spotkania prasowe oraz inne spotkania z udziałem Kierownictwa GIJHARS.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze kontaktów z mediami, pr, dziennikarstwa, działalności promocyjno-edukacyjnej lub udokumentowana działalność w mediach społecznościowych.
- Umiejętność obsługi programu Canva.
- Umiejętność obsługi panelu administracyjnego FB, LinkedIn, X, Instagram.
- Umiejętność pisania tekstów oraz przygotowywania prezentacji multimedialnych.
- Umiejętność obsługi pakietu Office.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Komunikatywność.
- Kreatywność.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe profilowe lub studia podyplomowe z zakresu dziennikarstwa, filologii polskiej, komunikacji społecznej, public relations, marketingu, grafiki komputerowej lub pokrewne.
- Praktyczna umiejętność przygotowywania materiałów dźwiękowych, montażu i edycji filmów, robienia zdjęć telefonem i/lub profesjonalnym aparatem fotograficznym oraz ich obróbka w dostępnych programach edycji zdjęć.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Obsługa programu Corel lub innego programu graficznego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-20
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych,
ul. Al. Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa
Warunki pracy
- Praca w biurze w siedzibie GIJHARS.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie.
- Warunki pracy: praca biurowa.
- Praca w budynku częściowo dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi zaopatrzone w samozamykacze, w budynku jest winda i podjazd, winda niedostosowana dla osób niewidomych, na 10 piętrze jest toaleta dla osób poruszających się na wózkach). Praca na 10 piętrze.
- Narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy.
- Stres związany z obsługą klienta.
- Reprezentacja urzędu.
- Wyjazdy służbowe.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę