Specjalista
Komenda Miejska Policji w Łodzi
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw ewidencyjno - organizacyjnych i archiwizacji
w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi i aktualizuje zestawienia danych liczbowych obrazujące stan etatowy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach ze stosunku służbowego funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- prowadzi i aktualizuje wojenną obsadę etatową Komendy Miejskiej Policji w Łodzi i jednostek podległych oraz kompletuje i na bieżąco prowadzi teczki wojennej obsady kadrowej,
- prowadzi obsługę Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w zakresie zamawiania, przydzielania, rejestrowania i rozliczania pieczęci i stempli,
- prowadzi ewidencję pracowników przechodzących do innych jednostek po przejściu resortu na strukturę wojenną,
- wprowadza do systemu SWOP dane mobilizacyjne i organizacyjno - etatowe związane z zarządzaniem etatowością,
- prowadzi ewidencję sprzętu kwaterunkowego, sportowo - szkoleniowego, techniki biurowej, łączności i informatyki, p.poż. znajdującego się na stanie wydziału,
- archiwizuje dokumentację.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- Znajomość przepisów ustawy o Policji i przepisów wykonawczych,
- Znajomość przepisów ustawy o obronie ojczyzny,
- Znajomość przepisów rozporządzenia o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy Policji,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Umiejętność argumentowania,
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność analizowania,
- Samodzielność,
- Terminowość,
- Odpowiedzialność,
- Umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami,
- Umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym w stopniu umożliwiającym sporządzanie dokumentacji w pakiecie Office.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
Warunki pracy
praca administracyjno - biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze - brak windy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę