Specjalista ds. administracji
Czy jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności rosnącej się branży ubezpieczeń? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Właśnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby, która będzie wspierać Agentów ubezpieczeniowych w pracy administracyjnej w biurze naszego Partnera w Zabrzu.
Praca w branży ubezpieczeń to nie tylko bezpieczeństwo i satysfakcjonujące zarobki, ale także możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną, rzetelną i zorganizowaną oraz chcesz dołączyć do wspaniałego zespołu, a branża ubezpieczeń wydaje Ci się interesująca, to może to być idealna propozycja dla Ciebie. Może to być Twój pierwszy krok do budowania kariery w jednym z najbardziej stabilnych i perspektywicznych sektorów gospodarki!
Specjalista ds. administracji
Czym będziesz się zajmować:- Obsługa Biura: Prowadzenie codziennej administracji biurowej, w tym obsługa korespondencji oraz zarządzanie dokumentacją ubezpieczeniową. Praca na firmowym CRM.
- Wsparcie Zespołu: Asystowanie zespołowi w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych;
- Obsługa Klientów: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów, w tym odbieranie telefonów, sprawdzanie kompletu dokumentacji ubezpieczeniowej, wznawianie ubezpieczeń, weryfikacja i wysyłka polis, przesyłanie zdjęć do TU,
- Archiwizacja Dokumentów: Skrupulatne przechowywanie i zarządzanie dokumentacją firmową zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym sprawdzanie statystyk profilowania, zestawienia polis, prowadzenie tabel flotowych, tworzenie raportów zaległości, noty prowizyjne.
- Doświadczenie: Minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej. Znajomość branży ubezpieczeniowej jest warunkiem koniecznym.
- Wykształcenie: Minimum średnie, preferowane kierunki związane z administracją lub ubezpieczeniami.
- Umiejętności Komunikacyjne: Dobra komunikacja werbalna i pisemna oraz zdolność do pracy w zespole.
- Obsługa Komputera: Świetna obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz systemów biurowych.
- Zorganizowanie: Duża zdolność organizacyjna, dokładność i skrupulatność.
- Kreatywność: Umiejętność rozwiązywania problemów i podejście innowacyjne do wykonywanych zadań.
- Języki obce: Nie wymagamy znajomości j. angielskiego, ale znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Wynagrodzenie podstawowe na poziomie 7. 000-8. 000 brutto,
- Benefity pozapłacowe w postaci: opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego oraz szkoleń kompetencyjnych w pełni sfinansowanych przez pracodawcę,
- Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole w organizacji,
- Możliwość pracy hybrydowej,
- Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku ramię w ramię z doświadczonymi agentami oraz pod okiem zaangażowanej właścicielki Agencji,
- Elastyczne godziny pracy, które można dopasować do życia rodzinnego – pracodawca jest przyjazny Rodzicom i chętnie dopasuje grafik.
Informacje o Pracodawcy:
Multiagencja ubezpieczeniowa działająca w Zabrzu od 17 lat i kierująca się następującymi wartościami: empatia, odpowiedzialność, skuteczność, zaangażowanie, terminowość i elastyczność. Zyskała zaufanie już ponad 5 tysięcy klientów, w tym firmy usługowe i produkcyjne oraz osoby prywatne. Agencja kompleksowo realizuje potrzeby ubezpieczeniowe klienta indywidualnego i firmowego, chroni finanse, życie i zdrowie, obsługuje wszystkie grupy zawodowe i przedsiębiorstwa różnej wielkości z każdej branży. Jej agenci doradzają w sprawie ubezpieczeń obowiązujących na mocy ustaw i rozporządzeń. Polecają też najlepsze ubezpieczenia dobrowolne, z których sami korzystają i które wybrali dla najbliższych.
Zakres ubezpieczeń oferowanych prze Pracodawcę jest bardzo szeroki: od ubezpieczeń komunikacyjnych przez majątkowe, po ubezpieczenia zabezpieczające zdrowie i życie.
Zespół złożony jest ze specjalistów z ogromną wiedzą ekspercką w zakresie wielu typów ubezpieczeń.
Wizją firmy jest dążenie do tego, aby Klienci mieli poczucie bezpieczeństwa, spokoju, równowagi i więcej czasu na to, co w życiu ważne.
Proces rekrutacyjny:
- Wyślij CV przez formularz H4H lub email: biuro@h4h.com.pl
- Porozmawiaj z rekruterem H4H i pozwól nam lepiej poznać Twoje kompetencje. (od 30 do 60 minut)
- Spotkaj się z Pracodawcą w celu weryfikacji zgodności oczekiwań Kandydata oraz Pracodawcy. (ok. 60 minut)
- Odwiedź siedzibę firmy w Zabrzu w celu poznania zespołu i atmosfery. (od 60 do 90 minut)
- Uzgodnij warunki pracy z Pracodawcą.
- Witamy na pokładzie!
O naszym procesie rekrutacyjnym:
Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować.
Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę.
Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy.
Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji:
- Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy!
- Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji!
- Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego.
- Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę.
- Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.
Więcej informacji udziela:
Alan, tel: +48 535 320 351, e-mail: a. dmochowski@h4h.com.pl
Prosimy o zamieszczenie w treści dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:"Zgadzam się na przetwarzanie przesłanych danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na wybrane stanowisko przez H4H Recruitment. " Dodatkowo, jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało rozpatrzone przez nas w kolejnych procesach rekrutacyjnych, wówczas umieść w swojej aplikacji kolejną klauzulę:"Zgadzam się na przetwarzanie przez H4H Recruitment moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez H4H Recruitment". Możesz sprawdzić losy swojej aplikacji, dokonać zmiany swoich danych oraz cofnąć udzieloną zgodę wysyłając e-mail na adres: biuro@h4h.com.pl, co nie ma wypływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę