Specjalista ds. administracyjnych z językiem angielskim
Aktualnie dla naszego Klienta z branży budowlano-produkcyjnej poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalisty/Specjalistki ds. administracyjno-biurowych.
Praca stacjonarna w biurze w Skawinie.
Obowiązki:
Koordynacja sekretariatu i ogólnego codziennego funkcjonowania biura;
Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), odbieranie telefonów w sekretariacie, przyjmowanie i łączenie rozmów;
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów, prowadzenie elektronicznego rejestru, przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej;
Koordynacja przesyłek kurierskich (nadawanie, odbieranie, przekazywanie dalej do odpowiednich działów);
Reprezentowanie Spółki, koordynacja i asystowanie w komunikacji z potencjalnymi klientami, w tym uzupełnienia bazy klientów i ścisła współpraca z pracownikami Zleceniodawcy we wszystkich jednostkach / działach;
Redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie, kompletowanie dokumentów, koordynacja obiegu dokumentów, zbieranie danych, ich analiza, podsumowanie, prezentacja,
raportowanie;
Tworzenie lub współtworzenie raportów i prezentacji dotyczących projektu / zespołu /
finansów, itd;
Koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi, z którymi Spółka posiada umowy współpracy (m. in. obsługa IT, BHP, poczta, firma sprzątająca, dostawcy zaopatrzenia, usługi HR, social media, marketing, opracowania graficzne);
Nadzór oraz koordynacja floty samochodów służbowych (nadzór nad bieżącym prowadzeniem kwestii formalnych, koordynacją przeglądów, ubezpieczeń i napraw, obsługą formalną zgłaszanych szkód);
Zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze;
Koordynacja i nadzór nad kwestiami formalnymi związanymi z obowiązkami BDO Zleceniodawcy;
Umawianie, organizacja i monitoring zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych, prowadzenie terminarza spotkań;
Koordynowanie oraz przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania, dbałość o porządek w biurze i salach konferencyjnych, dbanie o gości podczas spotkań;
Organizacja wyjazdów służbowych (zakup biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp. );
Obsługa wskazanych social mediów Zleceniodawcy;
Ogólne obowiązki biurowe związane z funkcjonowaniem administracji i wnioski ad hoc;
Wprowadzanie usprawnień, optymalizacji.
Oczekiwania:
Wykształcenie średnie lub wyższe;
Znajomość Pakietu MS Office;
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – must have;
Zaangażowanie w powierzone obowiązki, terminowość;
MILE WIDZIANE: orientacja w branży budowlanej.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie UOP (pełny etat lub część);
Niezbędne narzędzia do pracy;
Benefity: Multisport, prywatna opieka medyczna;
Miłą atmosferę.
Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o. o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę