Specjalista ds. komunikacji w dziale BDC
Specjalista ds. komunikacji w dziale BDC
Twój zakres obowiązków
- Obsługa klientów telefoniczna i internetowa
- Umawianie wizyt na serwisie mechanicznym
- Badanie jakości serwisu i działu handlowego
- Zarządzanie kalendarzem spotkań
- Realizacja połączeń związanych z pozyskiwaniem klientów z lokalnego rynku
- Przygotowanie raportów miesięcznych
- Weryfikacja zgłoszeń i analiza potrzeb klientów
- Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta przed i po zakupie auta
- Codzienna praca w systemie CRM
- Dbanie o jakość realizowanych zadań
- Współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Kreatywność
- Inicjatywa, zaangażowanie w pracę oraz otwartość na nowe doświadczenia
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szeroki zakres szkoleń podnoszących kwalifikację
- Stabilną pracę w prestiżowej firmie
- Pracę w młodym i ambitnym zespole
- Motywacyjny system wynagrodzeń
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej
- Możliwość wykupienia na bardzo atrakcyjnych warunkach ubezpieczenia
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę