Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Obowiązki
- Przygotowywanie materiałów do katalogów i ulotek produktowych
- Realizacja planów marketingowych przy współpracy z całym działem marketingu
- Kontakt z Partnerami Handlowymi za pomocą działań marketingowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Tworzenie harmonogramów i raportów
- Udział w przygotowaniu strategii marketingowej
- Tworzenie materiałów do social mediów
Wymagania
- Min. 5 letnie doświadczenie w pracy przy realizacji kampanii marketingowych digital
- Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, produkcyjnymi oraz drukarniami
- Wysoka umiejętność zarządzania czasem
- Umiejętność tworzenia kampanii marketingowych
- Doświadczenie w korzystaniu z systemów Figma, WordPress, CMS, CRM (Microsoft Dynamics)
- Wiedza z zakresu sprzedaży, marketingu oraz narzędzi marketingowych ATL/BTL/Digital
Oferujemy
- Umowę o pracę z wynagrodzeniem 4 000 - 5 000 zł netto
- System pracy jednozmianowy 8:00-16:00
- Paczki świąteczne
- Ubezpieczenie na życie
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę