SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO
Tworzenie codziennych oraz promocyjnych treści na kanały SM, zarządzanie tymi kanałami oraz odpowiadanie na pytania i prośby klientów. Poszukiwanie i nawiązywanie współpraca z influencerami. Tworzenie materiałów foto, wideo oraz graficznych we współpracy z zespołem kreatywnym. Planowanie, tworzenie i optymalizacja treści SM w celu zwiększenia świadomości marki. Współtworzenie i zarządzanie treściami na stronie internetowej. Przygotowanie materiałów marketingowych (banery, infografiki, plakaty) we współpracy z grafikami. Tworzenie i realizacja planu marketingowego. Pomoc w konfiguracji systemu MLM. Nawiązywanie kontaktów z kanałami sprzedaży detalicznej. Koordynowanie wysyłki paczek. Inne wymagania[Inne] : Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu kontami na platformach takich jak Facebook, Instagram, Tik-Tok, YouTube. Umiejętność tworzenia angażujących treści dopasowanych do specyfiki różnych platform SM. Znajomość planowania i realizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Doświadczenie we współpracy z influencerami. Znajomość obsługi programów graficznych (np. AdobRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiniemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkującyangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące