Specjalista ds. marketingu
Jako Specjalista ds. marketingu będziesz odpowiedzialny/a za planowanie, wdrażanie i monitorowanie działań marketingowych w naszej firmie. Twoje zadania będą obejmować:
- tworzenie planów komunikacji, koordynowanie treści i tworzenie contentu w mediach społecznościowych,
- działania digitalowe tj. tworzenie mailingów, landing page, lead magnetów, tworzenie raportów,
- obsługę stron internetowych - praca w CMS, wersje językowe, wprowadzanie poprawek i zmian,
- działania marketingowe - realizacja kampanii marketingowych, w tym tworzenie materiałów (ulotki, filmy, content, grafiki, szkolenia, prezentacje, wizytówki itd. )
- udział w organizacji wydarzeń edukacyjnych: szkoleń, konferencji, webinariów,
- pomoc w organizacji wydarzeń firmowych,
- współpracę z grafikami, mediami, agencjami reklamowymi oraz innymi działami firmy,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz realizacja strategii marketingowej.
Co my możemy zaoferować Tobie:
- możliwość wykupienia pakietu medycznego, grupowego ubezpieczenia czy karty multisport na preferencyjnych warunkach,
- skrupulatnie przygotowane wdrożenie - na ten czas zapewnimy Ci wsparcie opiekuna, który pomoże Ci odnaleźć się w naszej organizacji i w Twoich obowiązkach,
- wspierający i mocny merytorycznie zespół,
- ciekawą pracę w polskiej firmie, rozwijającej swój biznes również na rynkach zagranicznych,
- atmosferę współpracy i wiele wyzwań, dzięki którym każdy dzień w pracy będzie wymagający, ale też satysfakcjonujący,
- możliwość aktywnego udziału w rozwoju strategii handlowej firmy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w firmie o ugruntowanej pozycji - działamy na rynku już od 20 lat,
- pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 4 dni w miesiącu w atrakcyjnym środowisku pracy w nowym biurze - nowoczesny, a zarazem industrialny wystrój, przestronne pokoje, komfortowe sale spotkań, przytulna przestrzeń kuchenna z jadalnią i tarasem.
Czego oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu,
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych,
- samodzielności i dobrej organizacji pracy,
- znajomości narzędzi digital marketingu: Google Analytics, Google Ads, GetResponse, Meta,
- umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem,
- silnego poczucia estetyki i doświadczenia w pracy nad projektami graficznymi.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę