SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
1) Przeglądanie stron internetowych i wyszukiwanie zamówień publicznych
2) Przygotowywanie dokumentacji przetargowej
3) Realizacja odbiorów odpadów, koordynowanie prac
4) Pozyskiwanie nowych kontrahentów
5) Pozyskiwanie nowych firm posiadających możliwość zagospodarowania odpadów
6) Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami
7) Pozyskiwanie nowych firm transportowych
8) Odpowiadanie na maile kontrahentów
9) Przedstawianie ofert handlowych
10) Sprawdzanie dokumentów za realizację prac (WZ, KPO, protokołów odbioru prac itp. )
11) Sporządzanie miesięcznych raportów z zysków ze sprzedaży
12) Sporządzanie raportów dziennych z wykonanych czynności
13) Nadzór nad przebiegiem postępowań, zapytań, zamówień publicznychInne wymagania[Inne] : Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Po 3 miesiącach umowa o pracęRodzaj zatrudnieniaUmowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługZmianowoscnie dotyczyJezykiniemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące