Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Twój zakres obowiązków
- bieżąca obsługa i wsparcie klientów krajowych i zagranicznych
- obsługa platformy sprzedażowej B2B Comarch
- utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami
- analiza danych i raportowanie wyników
- wprowadzanie zamówień do systemu Comarch ERP XL, wystawianie oraz weryfikowanie faktur sprzedaży
- prace związane z prawidłowym funkcjonowaniem biura handlowego
- współorganizowanie transportów
- kontakt z Agencją Celną
Nasze wymagania
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- zdolności interpersonalne
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra organizacja pracy na samodzielnym stanowisku
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
To oferujemy
- pracę w nowoczesnej organizacji o silnej pozycji na rynku
- dofinansowanie posiłków- karta lunchowa
- umowę o pracę
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- atrakcyjne wynagrodzenia składające się z podstawy zasadniczej i atrakcyjnego systemu premiowania
- nagrody jubileuszowe
- spotkania integracyjne
- możliwość rozwoju zawodowego
- nowoczesną jadalnię, napoje, kawę, herbatę
- ubezpieczenie grupowe
- program referencyjny pracowników
- dofinansowana drużyna biegowa SPP Team
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę