💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa klienta: Profesjonalna pomoc telefoniczna i mailowa, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów.
- Efektywne zarządzanie zgłoszeniami: Procesowanie i rozwiązywanie zgłoszeń, dbając o wysoką jakość obsługi.
- Dbałość o dane: Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie, aby zapewnić ich dokładność i aktualność.
- Współpraca zespołowa: Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Nasze wymagania
- Kompleksowa obsługa klienta: Profesjonalna pomoc telefoniczna i mailowa, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów.
- Efektywne zarządzanie zgłoszeniami: Procesowanie i rozwiązywanie zgłoszeń, dbając o wysoką jakość obsługi.
- Dbałość o dane: Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie, aby zapewnić ich dokładność i aktualność.
- Współpraca zespołowa: Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Komunikatywna umiejętność porozumiewania się w języku rosyjskim lub ukraińskim.
To oferujemy
- Stabilność i elastyczność: Możliwość wyboru formy współpracy – umowa zlecenie lub B2B.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: Stała pensja z możliwością zwiększenia jej o atrakcyjne prowizje.
- Rozwój zawodowy: Dostęp do szkoleń, które pomogą Ci rozwijać umiejętności i awansować w strukturach firmy.
- Prywatna opieka medyczna: Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie do karty Multisport.
- Równowaga praca-życie: Elastyczne godziny pracy dzięki pracy zmianowej.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę