SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; posprzedażowa obsługa klientów oraz budowanie i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami;
informowanie klientów o nowych produktach i usługach; ustalanie warunków współpracy i ich negocjowanie; analizowanie i aktualizowanie danych o klientach;Inne wymaganiaDoświadczenie pracy na danym stanowisku- 1 rokRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykirosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)