Specjalista ds. Obsługi klienta
Specjalista ds. Obsługi klienta
Twój zakres obowiązków
- Kontakt z klientem - rynek polski (telefonicznie, mailowo, aplikacyjnie)
- Dostarczanie informacji o zamówieniach, statusie dostawy, produktach, a także o działaniach marketingowych, programach
- Weryfikacja danych klienta i związanej z nimi dokumentacji
- Przetwarzanie zwrotów od klientów
- Rozpatrywanie skarg i archiwizacja formularzy
- Współpraca z innymi działami firmy
- Inne obowiązki powierzone przez przełożonego
- BRAK MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO!!
Wymagania pracodawcy
- Język angielski na poziomie B1-B2
- Język polski ojczysty
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Proaktywna postawa
- Dobre umiejętności komunikacyjne
Pracodawca oferuje
- Szkolenia w zakresie systemów i procesów
- Rabat pracowniczy na produkty firmowe
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Międzynarodowe środowisko
- Godziny pracy PN 07.00-15.00, WT-PT 08.00-16.00
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę