💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Obsługa infolinii Call Center - przyjmowanie i rejestracja zamówień oraz zgłoszeń,
- Obsługa zapytań email,
- Rejestrowanie i procesowanie reklamacji klientów,
- Kontakt z klientami (informowanie o produkcie, sposobach dostaw, przesunięciach w dostawach, wystawionych fakturach i etapie reklamacji),
- Kontrola kompletności załączanych dokumentów,
- Kontrola nad zleceniami, współpraca z działem logistyki,
- Koordynacja zwrotów opakowań,
- Kontakty z handlowcami, wsparcie dla działu sprzedaży,
- Kontakty z dystrybutorami, wsparcie dla sieci dystrybucji,
- Wsparcie Działu Centrum Obsługi Klienta w bieżących sprawach,
- Działania związane z badaniem Satysfakcji Klientów.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem,
- Umiejętność obsługi komputera
- Średniozaawansowana umiejętność obsługi Excela/ GG Sheet będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę