Specjalista ds. obsługi klienta i koordynowanie szkoleń
Firma specjalizująca się w sprzedaży kosmetyków i artykułów fryzjerskich, zatrudni otwartą, pogodną i zmotywowaną osobę na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta i koordynowania szkoleń:
Zakres obowiązków:
pomoc w obsłudze sklepu stacjonarnego
aktywna współpraca z zespołem
wystawianie faktur
współpraca w organizacji szkoleń - tworzenie grafiku szkoleń fryzjerskich
rozliczanie szkoleń
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta
Znajomość obsługi komputera, MS Office
Wysoka kultura osobista i umiejętność organizacji pracy
Doświadczenie w sprzedaży
Umiejętność pracy w zespole
TOGETHAIR to młoda, prężna włoska marka, która na nowo definiuje pojęcie współczesnego fryzjerstwa. Centrum LOK, jako wyłączny importer na rynku polskim, ma zaszczyt i obowiązek, wdrażać jej filozofię w salonach fryzjerskich.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę