Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu
Opis stanowiska pracy
Zadania:
- Przyjmowanie zamówień od klientów i wprowadzanie do systemu SAP;
- Wystawianie faktur i korekt sprzedaży;
- Przyjmowanie reklamacji od klientów;
- Współpraca z firmami kurierskimi i nadzór nad terminowością dostaw;
- Współpraca z handlowcami;
- Tłumaczenia postów w mediach społecznościowych oraz specyfikacji produktów;
- Administracyjne obsługa szkoleń cukierniczych (wydrukowanie receptur, naszykowanie katalogów, kontakt z uczestnikami).
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego (min. B2);
- Znajomość programu SAP - warunek bardzo istotny;
- Doświadczenie w pracy z klientami;
- Otwartość w rozmowie,
- Łatwość nawiązywania kontaktów;
- Znajomość Excela w podstawowym zakresie.
Benefity:
- Umowa o pracę podpisywana bezpośrednio z pracodawcą (na początku 3 miesięczny okres próbny);
- Opieka Medyczna;
- Karta sportowa;
- Wydarzenia integracyjne.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę