💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim
MPP Cyfrowa Foto to jedna z największych drukarni w Europie, działająca w obszarze druku cyfrowego, poligrafii oraz introligatorstwa. Firma, której podstawą działania jest nowoczesny marketing internetowy i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Swój model biznesowy opieramy o nowoczesne rozwiązania e-commerce, docierając kanałami B2B i B2C do partnerów krajowych i zagranicznych.
Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do Klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto, Colorland, Artibo, Presejo.
Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do Klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto, Colorland, Artibo, Presejo.
Nasza firma dynamicznie się rozwija, dlatego poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w obszarze obsługi klienta i rozpatrywania reklamacji. Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji będziesz kluczowym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i zapewniając profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.
Dołącz do nas, aplikuj już teraz!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m. in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki;
- udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień;
- udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych;
- wsparcie w procesie przyjmowania i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych;
- skuteczne rozwiązywanie problemów klienta.
OSZUKIWANE KOMPETENCJE
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+/C1)
- doświadczenie z zakresu kontaktu z klientem;
- umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
- wielozadaniowość i podzielność uwagi;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w grupie;
- rzetelność, terminowość, punktualność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
OFERUJEMY
- zespół, który zawsze Ci pomoże;
- szkolenia wprowadzające;
- otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony;
- pracę w kilkunastoosobowym zespole;
- realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań;
- praca w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa z komfortowymi warunkami, dogodną lokalizacją i dużym parkingiem dla pracowników;
- benefity - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej, karta Multisport, zniżki pracownicze na nasze produkty.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę