Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Twój zakres obowiązków
Bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna, mailowa)
✉ Komunikacja z Klientami za pośrednictwem telefonu i e-maila
Udzielanie informacji związanych z usługami oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów
Obsługa posprzedażowa
⭐ Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania
Minimum średnie wykształcenie
Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji
Dobra organizacja pracy i samodzielność
Umiejętność pracy w zespole
✔ Rzetelność, dokładność i zaangażowanie
Komunikatywność i wysoka kultura osobista
To oferujemy
Pełne wdrożenie do pracy oraz wsparcie zespołu
Środowisko pracy inspirowane kulturą Netflixa – cenimy innowacyjność, kreatywność i swobodę działania
Nie będziemy pisać, że otrzymasz niezbędne narzędzia do pracy (bo to chyba oczywiste)
Komfortowe biuro klasy Premium
Dofinansowania w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Ubezpieczenie grupowe
Regularne szkolenia i integracje firmowe
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę