Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- obsługa zapytań klienta, przygotowywanie ofert,
- dokonywanie rezerwacji hotelowych i obsługa zmian rezerwacji,
- przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów,
- bieżąca aktualizacja internetowych portali rezerwacyjnych,
- weryfikacja ofert obowiązujących dla gości indywidualnych,
- odbieranie telefonów, odpisywanie na maile,
- dokonywanie telefonicznych i mailowych rezerwacji indywidualnych,
- sprawdzanie faktur prowizyjnych (dotyczy aktualnych portali rezerwacyjnych jak np. Booking, HRS i innych),
- tworzenie zleconych baz danych grup i klientów indywidualnych,
- przesyłanie raportu do Zarządu.
WYMAGANIA:
- wymagany angielski komunikatywny,
- dyspozycyjność,
- odpowiedzialność, sumienność,
- samodyscyplina i umiejętność organizacji czasu pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętności sprzedażowe,
- wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie,
- prawidłowa dykcja i wysoka kultura osobista, odporność na stres.
OFERUJEMY:
- pracę w jedynym takim miejscu w Polsce zlokalizowanym w urokliwym otoczeniu górskim,
- przyjazną atmosferę pracy i profesjonalne wsparcie,
- elastyczny grafik pracy,
- ubezpieczenie grupowe,
- pakiet medyczny,
- system premii i nagród,
- umowę o pracę.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę