💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Wsparcia Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Wsparcia Klienta
1113210901
Obowiązki
- Obsługę Klientów Korporacyjnych m.in.:
- Realizacja procedur Poznaj Swojego Klienta (KYC – Know Your Customer), przygotowanie i weryfikacja dokumentacji Klienta
- Przygotowanie dokumentacji rachunków i produktów bankowości transakcyjnej oraz elektronicznej
- Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji
- Podpisywanie umów i innych dokumentów dla Klienta
- Przygotowywanie opinii, potwierdzeń i zaświadczeń dla Klientów
- Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta
- Monitorowanie realizacji zleconych zadań i informowanie Klienta o ich statusie
- Pozostałą bieżąca obsługę klienta (w zakresie nie kredytowym i nie sprzedażowym)
Wymagania
- Realizacja procedur Poznaj Swojego Klienta (KYC – Know Your Customer), przygotowanie i weryfikacja dokumentacji Klienta
- Przygotowanie dokumentacji rachunków i produktów bankowości transakcyjnej oraz elektronicznej
- Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji
- Podpisywanie umów i innych dokumentów dla Klienta
- Przygotowywanie opinii, potwierdzeń i zaświadczeń dla Klientów
- Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta
- Monitorowanie realizacji zleconych zadań i informowanie Klienta o ich statusie
- Pozostałą bieżąca obsługę klienta (w zakresie nie kredytowym i nie sprzedażowym)
Oferujemy
- Lubisz pracować z ludźmi, masz podejście pro klienckie
- Działasz z energią i entuzjazmem, posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
- Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarta/y na zmiany
- Masz wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności nawiązywania relacji, umiejętności pracy w zespole
- Jesteś osobą zorganizowaną, skuteczną i samodzielna
- Znasz język angielski w stopniu dobrym w mowie i piśmie
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe
- Znasz dobrze MS Office w szczególności MS Word i MS Excel (Power Point oraz umiejętność pracowania z bazami danych będą atutami)
- Znajomość produktów i usługi z obszaru depozytowo - transakcyjnego dla Klienta Korporacyjnego będzie atutem
Źródło: Bank Pekao/Praca
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę