Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Zakres obowiązków:
• bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z klientami (udzielanie informacji na temat produktów, zamówień, płatności, realizacji dostaw),
• rozwiązywanie zgłaszanych problemów (reklamacje, awarie techniczne, opóźnienia w dostawie itp. )
• wprowadzanie zamówień klientów,
• wsparcie w zakresie sprzedaży,
• ścisła współpraca z naszymi agentami oraz innymi działami firmy,
• monitorowanie przeterminowań,
• tworzenie zestawień sprzedaży,
• przygotowywanie kalkulacji na wskazane modele produktów/ akcje promocyjne,
• praca w systemie Microsoft Dynamics NAV,
• budowanie dobrego wizerunku oraz dbałość o najwyższą jakość procesów firmy.
Nasze wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego,
• znajomość pakietu Microsoft Office (głównie Excel),
• komunikatywność,
• umiejętność pracy w zespole,
• dobra organizacji pracy własnej,
• zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia doszkalające
• narzędzia potrzebne do wykonywania pracy (komputer, telefon służbowy, etc. )
• możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
• prywatną opiekę medyczną,
• ubezpieczenie na życie,
• pakiety sportowe,
• premię świąteczną.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę