💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim i angielskim (infolinia)
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim i angielskim (infolinia)
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa klientów przez ? telefon, ? e- mail i ? chat w języku szwedzkim,
- udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące systemu GPS,
- rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników,
- wzywanie pomocy drogowej na podstawie zgłoszeń kierowców.
Nasze wymagania
- komunikatywność,
- zdolność szybkiego rozwiązywania problemów,
- biegła znajomość języka szwedzkiego (na poziomie co najmniej C1),
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera,
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (docelowo obsługa 24/7, ale przez pierwsze 3 miesiące będziesz miał/-a stałe godziny pracy – od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00).
To oferujemy
- współpracę na umowie zlecenia,
- zatrudnienie na umowie o pracę po 3 miesiącach współpracy,
- szybkie wdrożenie i płatne szkolenie wstępne szkolenie wstępne – nasz zespół trenerski zapewni Ci wsparcie na każdym etapie Twojego wdrożenia, tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim nowym stanowisku ? (szkolenie odbędzie się w naszym biurze w Lublinie, ? ul. Krakowskie Przedmieście 34)
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę