Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów z jęz. niemieckim
Odpowiedz na ogłoszenieNasz klient, z ponad 12-letnim doświadczeniem na rynku, specjalizuje się w rekrutacji opiekunek i opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech. Oferuje legalne zatrudnienie w stabilnej i rzetelnej firmie, gwarantując wysokie stawki wynagrodzenia, dodatkowe ubezpieczenia, pokrywanie kosztów testów COVID-19 oraz bezpłatną podróż do miejsca pracy. Z siedzibą w Warszawie i biurem w Poznaniu, firma kładzie nacisk na bezpieczeństwo i komfort swoich pracowników, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie współpracy. Szukamy osób z komunikatywną znajomością języka niemieckiego, gotowych do podjęcia pracy w opiece nad seniorami, ceniących sobie stabilność zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Jeśli jesteś osobą empatyczną, odpowiedzialną i chcesz mieć realny wpływ na poprawę jakości życia osób starszych, dołącz do naszego zespołu.
Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów z jęz. niemieckim
Oferujemy:
- Comiesięczny system premii
- Proces szkolenia wstępnego trwający ok. 2-3 miesiące
- Zatrudnienie w oparciu o UoP
- Pracę stacjonarną w godzinach 8-16 / 9-17 w biurze o charakterze Open Space
- Narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, materiały biurowe
- Benefity: pakiet medyczny, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowania do kursów językowych, szkoleń, studiów
- Premie świąteczne
- Dodatkowe konkursy motywujące do pracy w trudniejszych momentach jak wakacje czy okresy świąteczne
Obowiązki:
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami firmy w Niemczech
- Koordynacja działań pomiędzy działem rekrutacji a partnerami niemieckimi
- Kompleksowa obsługa zleceń (dbanie o zachowania ciągłości opieki na zleceniu, odpowiadanie na pytania, reagowanie w razie problemów, negocjacje stawek w przypadku zmiany stanu zdrowia podopiecznych)
- Przygotowywanie dokumentów na podstawie wzorów oraz dbanie o ich poprawne uzupełnienie i podpisanie
- Pilnowanie poprawności danych w systemie
- Rozwiązywanie sporów oraz sytuacji alarmowych we współpracy z działem rekrutacji
- Pozyskiwanie nowych zleceń poprzez aktywne budowanie relacji z partnerami z Niemiec i motywowanie ich do przesyłania zleceń oraz wybierania opiekunów naszego Klienta spośród otrzymanych kandydatur
- Dbanie o terminowość organizowania zmian na zleceniach
- Uzupełnianie listy płac
- Pilnowanie poprawności rozliczeń prowizji partnerów z Niemiec
- Wprowadzanie nowych zleceń do systemu
- Weryfikacje językowe kandydatów na opiekunów oraz tworzenie CV w języku niemieckim, na podstawie informacji uzyskanych od działu rekrutacji
- Tygodniowe dyżury alarmowe (średnio co 6-7 tygodni)
Wymagania:
- Język niemiecki na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie - minimalny poziom to B2+, najlepiej C1
- Samodzielność i bardzo dobra umiejętność planowania własnego czasu pracy
- Wielozadaniowość
- Umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
- Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę