SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PLATFORMY SPRZEDAŻOWEJ ALLEGRO
Kompleksowa obsługa platformy sprzedażowej Allegro, obsługa systemu zarządzania zamówieniami Baselinker oraz przygotowywanie opisów i grafik do ofert. Pakowanie i wysyłanie zamówień, kontrola dostaw, obsługa klienta stacjonarnie, przez e-mail i telefon. Rozpatrywanie reklamacji i obsługa zwrotów. Wykonywanie drobnych prac magazynowych, monitorowanie konkurencji oraz analiza efektów sprzedaży. Usprawnianie sprzedaży. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Inne wymaganiabardzo dobra obsługa programów komputerowych, znajomość platformy Allegro, umiejętność poruszania się w internecie, szybkiego uczenia się oraz organizacji pracy własnej i zespołu. Mile widziane doświadczenie w e-commerce i w pracy na podobnym stanowisku, znajomość programów graficznych oraz innych marketplace np. EBAY, AMAZON, umiejętność napraw laptopów i komputerów. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące