Specjalista ds obsługi telefonicznej klienta w BCC
Twoje obowiązki:
-telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym w zakresie sprzedaży i serwisu
-telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych i sprzedażowych wg standardów Importera
-praca nad zgłoszeniami z systemu CRM oraz ze skrzynki mailowej
-budowanie długofalowych relacji z Klientami
-szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
Wymagania:
-wykształcenie minimum średnie
-komunikatywny poziom znajomości języka angielskiego
-znajomość i obsługa pakietu MS Office
-skrupulatność, systematyczność w pracy
-wysoka kultura osobista oraz rozwinięte zdolności komunikacyjne
Oferujemy:
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-okres wdrożenia w asyście specjalistów
-szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń
-realną szansę awansu
-dostęp do najnowszych technologii branży motoryzacyjnej
-atrakcyjne wynagrodzenie
-zniżki pracownicze m. in. na usługi serwisowe
-dofinansowanie do zajęć sportowych oraz opieki medycznej
-możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę