💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista ds. Performance Marketingu
Odpowiedz na ogłoszenieZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads i innych platform SEM na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych;
- Optymalizacja kampanii marketingowych;
- Analiza wyników kampanii oraz raportowanie efektywności działań;
- Badanie słów kluczowych oraz optymalizacja treści pod kątem SEM;
- Monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji;
- Zwiększenie widoczności stron internetowych GOMEZ;
- Generowanie ruchu oraz maksymalizacja konwersji;
- Współpraca z zespołem marketingowym;
- Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej sklepu;
- Ustalanie budżetów kampanii oraz kontrola wydatków.
WYMAGANIA:
- Minimum rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEM;
- Znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics 4, GTM;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz interpretacji danych;
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
- Kreatywność i samodzielność w działaniu;
- Odpowiedzialność i rzetelność;
OFERUJEMY:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
- karty przedpłacone
- paczki świąteczne
- świętowanie urodzin
- program rekomendacji pracowników
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę