Specjalista ds. Reklamacji - Rynek Zagraniczny
Specjalista ds. Reklamacji - Rynek Zagraniczny
Twój zakres obowiązków
Przyjmowanie i weryfikowanie zgłoszeń reklamacyjnych.
Doradztwo klientom i proponowanie rozwiązań.
Wprowadzanie danych i zleceń do systemu.
⭐ Obsługa negatywnych ocen i kontakt z klientami.
Przygotowywanie raportów dotyczących zgłoszeń reklamacyjnych.
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia terminowego i satysfakcjonującego rozwiązania reklamacji.
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o oferowanych produktach i usługach, aby skutecznie rozwiązywać problemy klientów
Nasze wymagania
NASZ IDEALNY KANDYDAT POWINIEN:
Znać język niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny).
Być zorientowany na klienta.
Być dobrze zorganizowany i zaangażowany.
Umieć pracować w zespole.
Być komunikatywny i posiadać wysoką kulturę osobistą.
To oferujemy
Środowisko pracy inspirowane kulturą Netflixa, ceniące innowacyjność, kreatywność i swobodę działania.
Niezbędne narzędzia do pracy.
Komfortowe biuro klasy Premium w Ligocie (70 km od Wrocławia).
Dofinansowania w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Ubezpieczenie grupowe.
Regularne szkolenia i integracje firmowe.
Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. Reklamacji, który będzie odpowiedzialny za obsługę zgłoszeń reklamacyjnych z rynku zagranicznego. Idealny kandydat będzie miał umiejętności komunikacyjne, zdolności analityczne oraz doświadczenie w obsłudze klienta.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę