SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU
Organizowanie i koordynowanie wydarzeńspecjalno-eventów, imprez promocyjnych, ścisła współpraca z jednostkami samorządowymi przy organizacji wydarzeń, współpraca z podmiotami wewnętrznymi, drukarniami agrncjami reklamowo-eventowymi w zakresie działań marketingowych, prowadzenie aktywności promocyjnych w internecie - kampanie google ads, aktualizowanie i monitorowanie stron internetowych, tworzenie treści na potreby www, wdrażanie strategii i planów marketingowych, przygotowywanie, przeprowadzanie i rozliczanie kampanii reklamowych, social media, przygotowywanie materiałów i treści marketingowychInne wymaganiadoświadczenie w organizacji eventów, dobra znajomość MS Office, programów graficznych typu Canva, Adobe, Corel, znajomość narzędzi marketingu internetowego, umiejętność biznesowego wykorzystania social mediów, wykształcenie wyższe kierunkowe, elastyczność i wielozadaniowość, znajomośc HTML oraz WordPress w zakresie zarządzania treściąRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką godzinowąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)