SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY E-COMMERCE
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta indywidualnego i b2b. Doradztwo w zakresie doboru produktów do wyposażenia łazienki. Obsługa zamówień w systemie Baselinker oraz prowadzenie dokumentacji. Obsługa zwrotów i reklamacji, współpraca z innymi działami firmy. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00. Inne wymaganiaPoziom wykształcenia- wyższe. Konieczna znajomość języka angielskiego na poziomie B1- podstawowa obsługa klienta telefonicznego. Wymagane doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta. Konieczna wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, samodzielność, wielozadaniowość oraz zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w obsłudze programu Baselinker. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)