Specjalista ds strategicznych ocen oddziaływania na środowisko w Wydziale Zapobiegania i Naprawy Szkód w Środowisku oraz Informacji o Środowisku
Odpowiedz na ogłoszenieSpecjalista ds strategicznych ocen oddziaływania na środowisko w Wydziale Zapobiegania i Naprawy Szkód w Środowisku oraz Informacji o Środowisku
Twój zakres obowiązków- Przygotowywanie projektów uzgodnień zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko dla projektów dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
- Przygotowywanie projektów opinii dla dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
- Przygotowywanie projektów pism w sprawie stwierdzenia konieczności przeprowadzenia lub uzgadnia odstąpienia od strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektów, polityk, strategii, planów lub programów,
- Przygotowywanie projektów uwag i wniosków do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, na etapie przystąpienia do sporządzenia ww. dokumentów przez jednostki samorządu terytorialnego,
- Prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem informacji o środowisku i jego ochronie,
- Dokonywanie wpisów do rejestru historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi o potencjalnym historycznym zanieczyszczeniu powierzchni ziemi.
- Przygotowywanie projektów uzgodnień zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko dla projektów dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
- Przygotowywanie projektów opinii dla dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
- Przygotowywanie projektów pism w sprawie stwierdzenia konieczności przeprowadzenia lub uzgadnia odstąpienia od strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektów, polityk, strategii, planów lub programów,
- Przygotowywanie projektów uwag i wniosków do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, na etapie przystąpienia do sporządzenia ww. dokumentów przez jednostki samorządu terytorialnego,
- Prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem informacji o środowisku i jego ochronie,
- Dokonywanie wpisów do rejestru historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi o potencjalnym historycznym zanieczyszczeniu powierzchni ziemi.
Nasze wymagania- Wykształcenie wyższe w zakresie: ochrony środowiska, gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego,
- Doświadczenie zawodowe/ staż pracy: 6 miesięcy w obszarze ochrony środowiska lub planowania przestrzennego,
- Znajomość przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Informacja dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku: W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Mile widziane
• doświadczenie zawodowe/ staż pracy: 6 miesięcy:
-w sporządzaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko lub
-w sporządzaniu opracowań planistycznych, w szczególności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów lub w zakresie weryfikacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów lub prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
- Wykształcenie wyższe w zakresie: ochrony środowiska, gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego,
- Doświadczenie zawodowe/ staż pracy: 6 miesięcy w obszarze ochrony środowiska lub planowania przestrzennego,
- Znajomość przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Informacja dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku: W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Mile widziane
• doświadczenie zawodowe/ staż pracy: 6 miesięcy:
-w sporządzaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko lub
-w sporządzaniu opracowań planistycznych, w szczególności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów lub w zakresie weryfikacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów lub prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
To oferujemy- stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość: świadczenia pracy w trybie home office (1 dzień w tygodniu) oraz ustalenia indywidualnego czasu pracy (rozpoczęcie pracy między 7 a 8),
- dodatek stażowy od 5% do 20%,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego rodziny, finansowa pomoc świąteczna,
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie,
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- pracę w nowoczesnym biurze.
- stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość: świadczenia pracy w trybie home office (1 dzień w tygodniu) oraz ustalenia indywidualnego czasu pracy (rozpoczęcie pracy między 7 a 8),
- dodatek stażowy od 5% do 20%,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego rodziny, finansowa pomoc świąteczna,
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie,
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- pracę w nowoczesnym biurze.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- praca siedząca z dokumentami, przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek z windą dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim, odpowiednio dostosowane toalety,
- w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
- pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- praca siedząca z dokumentami, przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek z windą dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim, odpowiednio dostosowane toalety,
- w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Dostępność:- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dodatkowe informacje
• Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
• Możesz złożyć ofertę w wersji papierowej lub elektronicznie.
• List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i własnoręczny podpis (zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na naszej stronie internetowej www.gov.pl/web/rdos-wroclaw w zakładce „O RDOŚ/ Praca”). Jeśli ofertę składasz elektronicznie, wówczas własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed kolejnym etapem naboru poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
• Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
• Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą.
Nie rozpatrujemy ofert, które otrzymamy po terminie (decyduje data wpływu oferty do Urzędu, zaś w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data e-maila).
• Po zakończonym naborze złożone aplikacje zniszczymy niezwłocznie, za wyjątkiem aplikacji wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczymy po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem. Do tego czasu będzie można je osobiście odebrać w Urzędzie (nie odsyłamy złożonych aplikacji).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
I etap – weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
II etap – gdy do następnego etapu zakwalifikowanych zostanie co najmniej 10 kandydatów, wówczas przeprowadzamy pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-10-01
• Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
• Możesz złożyć ofertę w wersji papierowej lub elektronicznie.
• List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i własnoręczny podpis (zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na naszej stronie internetowej www.gov.pl/web/rdos-wroclaw w zakładce „O RDOŚ/ Praca”). Jeśli ofertę składasz elektronicznie, wówczas własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed kolejnym etapem naboru poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
• Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
• Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą.
Nie rozpatrujemy ofert, które otrzymamy po terminie (decyduje data wpływu oferty do Urzędu, zaś w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data e-maila).
• Po zakończonym naborze złożone aplikacje zniszczymy niezwłocznie, za wyjątkiem aplikacji wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczymy po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem. Do tego czasu będzie można je osobiście odebrać w Urzędzie (nie odsyłamy złożonych aplikacji).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
I etap – weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
II etap – gdy do następnego etapu zakwalifikowanych zostanie co najmniej 10 kandydatów, wówczas przeprowadzamy pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-10-01
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę