💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
- Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta.
- Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon.
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne.
- Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
- Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów klientów.
- Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra znajomość pakietów Microsoft Office, G-Suite oraz aplikacji Zendesk i Salesforce.
- Umowę o pracę na pełny etat lub umowę cywilnoprawną, z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie wprowadzające i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit).
- Swobodę ubioru i program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę