Specjalista ds. wsparcia technicznego z niepełnosprawnością
OPIS
Dla Klienta, firmy technologicznej oferującej nowoczesne oprogramowania w obszarze miękkiego zarządzania zasobami ludzkimi, poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia technicznego.
Praca dla osób z niepełnosprawnością w formule pracy zdalnej.
Zadania:
- obsługa platformy i Zen Desk do komunikacji pisemnej z klientami,
- obsługa klientów i/lub przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów,
- obsługa czatu szybkiej odpowiedzi.
Wymagania:
- aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w piśmie,
- umiejętność obsługi Excela (m. in. tabela przestawna),
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- znajomość języka angielskiego (min. poziom B1),
- empatia i cierpliwość w kontaktach z klientami,
- wysoka kultura osobista.
Firma oferuje:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• przez okres onboardingu (3 miesiące) praca stacjonarna w Warszawie, później możliwość pracy zdalnej,
• benefity: opieka medyczna, dofinansowania do kursów/lekcji językowych, bony do wykorzystania na zakupy m. in allegro),
• pracę od poniedziałku do piątku,
• oferta dotyczy pracy stałej.
Osoby zainteresowane ofertą pracy bardzo prosimy o aplikowanie poprzez formularz rekrutacyjny
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę