💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista działu wsparcia IT – Serwisant IT
Odpowiedz na ogłoszenietechnologies-optional :
- Windows Server
- M365
- ServiceDesk Plus
responsibilities :
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów i rejestracja ich w systemie zgłoszeniowym,
- diagnostyka zdalna i lokalna problemów technicznych,
- konfiguracja komputerów, systemów operacyjnych Windows,
- zarządzanie usługą Microsoft 365,
- administracja usługami serwerowymi,
- administracja bazami danych,
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa,
- serwis komputerów PC, laptopów w zakresie wymiany komponentów
requirements-expected :
- wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność,
- język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientem i przyjmowanie zgłoszenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- ukończone przynajmniej technikum o profilu: technik elektronik, technik teleinformatyk lub podobne,
offered :
- stabilne zatrudnienie – po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony,
- atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i zaangażowania,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie rynku IT,
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę