specjalista
Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw obsługi sekretariatu, Zespół Wspomagający Komisariatu Policji w Nowej Dębie
39-400 Tarnobrzeg ul. 1 Maja 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kancelaryjno-biurowa komisariatu
- prowadzi wymagane rejestry, ewidencjonuje dokumenty przychodzące i wychodzące
- archiwizuje dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami
- prowadzi wstępne rozmowy z petentami i kieruje ich do właściwych komórek
- rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych dokumentów
- prowadzi ewidencję aktów prawnych i na bieżąco je aktualizuje
- obsługuje pocztę elektroniczną komisariatu
- wstępnie kwalifikuje i łączy rozmowy telefoniczne
- obsługuje system E-nadawca
- wysyła i odbiera przesyłki pocztą specjalną oraz Pocztą Polską
- prowadzi ewidencję czasu pracy
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca jednozmianowa, siedząca
- obsługa urządzeń biurowych
- praca związana z bezpośrednią obsługą petentów.
Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze. Urząd dostosowany jest do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, posiada dostosowaną toaletę.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. "
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość ustawy o Policji
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy
- Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie
- „Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. ”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Ul. 1 Maja 2
39-400 Tarnobrzeg
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę