Specjalista/ka ds. obsługi Klienta
Specjalista/ka ds. obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych.
- Realizacja oraz sprawdzanie poprawności zamówień.
- Kontakt z klientami firmy.
- Zapewnienie prawidłowego, terminowego i bezpiecznego przebiegu procesów logistycznych,
- Uzgadnianie warunków i terminów realizacji dostaw do klientów. Ścisła współpraca w tym zakresie z magazynem i firmami transportowymi.
- Nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja.
- Obsługa rozliczeń produktów z certyfikatem RSPO oraz RA.
Nasze wymagania
- Wykształcenie minimum średnie.
- Staż pracy minimum 2 lata.
- Biegła obsługa systemu MS Office.
- Dobra organizacja oraz umiejętność planowania własnej pracy.
- Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność oraz kreatywność.
- Umiejętności komunikacyjne i budowa relacji na różnych poziomach organizacji.
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Książeczka do celów sanitarno – epidemiologicznych.
To oferujemy
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Szkolenie produktowe, systemowe w ramach programu wdrożenia do organizacji.
- Pakiet socjalny
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkolenia.
Zastrzegamy sobie odpowiedź na wybrane oferty.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę