Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Opis stanowiska pracy
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Obowiązki:
- Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie dokumentacji handlowej i magazynowej
- Współpraca z klientami zagranicznymi
- Zarządzanie zamówieniami i monitorowanie procesu dostaw, zapewniając terminową realizację zamówień.
- Współpraca z przełożonymi w celu realizacji planów sprzedaży
Doświadczenie:
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta oraz/lub sprzedaży mile widziane.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny.
- Pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi.
- Umiejętność analizy rynku i kalkulacji cen
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę/ możliwość również pracy na umowę zlecenie
- wsparcie firmy podczas wdrażania (możliwość zatrudnienia osoby do przyuczenia)
- pracę na pełen etat
- bogaty pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku własnego i dzieci, dofinansowania do remontu, dla osób niepełnosprawnych dofinansowanie do leków itp.
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- pewne i terminowe wynagrodzenie
- pakiety rekreacyjno-sportowe Medicover Sport
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę